
Proč právě my?
01. ZAJIŠŤUJEME SPRÁVU KOMPLETNÍ ADMINISTRATIVY
Postaráme se vám o kompletní účetní a administrativní servis. Šetříme tím váš čas i peníze. Nezajišťujeme pouze jednu danou službu, zaměřujeme se na kompletní správu. Tím není zapotřebí další odvětví řešit jinde. Když potřebujete, skrze vaše podnikání, řešit také administrativní záležitosti (např. komunikace s úřady) v Rakousku, jsme schopní vám i zde poskytnout naše služby. Jako bonus zajišťujeme také finanční poradenství.
02. NEJSME STROJ, PŘEMÝŠLÍME KOMPLEXNĚ
Náš přístup k účetnictví je takový, že se na problematiku díváme jako na celek. To znamená, že celkové nastavení i evidenci vedeme s komplexním nadhledem a hledáme různá řešení a východiska, která budou pro nás i pro vás nejefektivnější.
03. NABÍZÍME ROZMANITOU ŠKÁLU SLUŽEB
V rámci našich služeb zaštíťujeme také možnost svozu účetních a administrativních materiálů. Poskytujeme konzultace jak přes online meeting, tak se rozhodně nebráníme i osobnímu setkání. Spolu s účetní tématikou poskytujeme jak podnikatelům, firmám, tak i fyzickým osobám finanční služby. Potřebujete pouze správně vyplnit daňové přiznání? Pomůžeme vám s tím!
04. ZVLÁDÁME PRACOVAT ONLINE I OFFLINE
V této době je úspora času velmi důležitá. Proto jsme schopni fungovat kompletně online. Rádi se potkáme i osobně. Vše záleží na vašich preferencích. To stejné platí i u vedení účetnictví. Jste zastánci moderního online účetnictví? Není problém! Již žádné tištěné faktury.
05. POSKYTUJEME INDIVIDUÁLNÍ PŘÍSTUP
Na každého klienta se zaměřujeme individuálně. Vždy vše směřujeme tak, aby byly obě strany spokojené. Ať už se to týká osobních schůzek, časového harmonogramu svážení podkladů, výstupů, tak i hledání nejvhodnější formy zpracování účetní agendy.
Věděli jste,
že své účetnictví outsourcuje až 1/4 malých podnikatelů,
hlavně díky úspoře času a nákladů?
